ZoekenInloggen/Aanmelden00Winkelwagen

Klachtenregeling

Garantie

Wij geven om onze dartsproducten en doen ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport, of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak maakt op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Heb je een gebrek aan een product ontdekt? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Doe dit in ieder geval binnen twee maanden nadat je het product ontvangen hebt. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien je tijdig contact met ons opneemt en er inderdaad sprake is van een gebrek aan een product, zorgen wij voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Heb je een klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We vragen je om je klacht bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dartsking.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Het is ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.